Serveis

ASSESSORAMENT LABORAL

Des del nostre departament laboral li facilitarem el compliment de la regulació laboral i li oferirem l’orientació necessària per optimitzar les seves polítiques i processos relacionats amb la gestió del personal. Destaquem:

Seguretat laboral i prevenció de riscos:

Comptem amb empreses col·laboradores externes que gestionaran el compliment de la normativa de prevenció de riscos laborals, adaptant-se a l’activitat i dimensió del seu negoci.

Gestió de nòmines:

Elaboració de les nòmines dels empleats, garantint el compliment de les lleis i regulacions relacionades amb salaris, retencions d’impostos, hores extres i beneficis.

Seguiment normatiu:

El mantindrem informat de les lleis i normatives laborals vigents, per assegurar el compliment de la regulació de l’àrea laboral.

Contractació:

L’orientarem en la contractació de nous empleats, la redacció de contractes, polítiques internes i processos d’incorporació.

Resolució de conflictes laborals:

L’assistirem en la resolució de conflictes de l’àrea laboral, buscant solucions efectives.

ASSESSORAMENT COMPTABLE

Tindrà l’assessorament necessari per disposar dels estats comptables i financers de la seva empresa actualitzats, que li permetin complir amb les obligacions fiscals i financeres i prendre decisions empresarials en base a informació fiable.

Manteniment de llibres comptables:

Manteniment de registres precisos de totes les transaccions financeres de l’empresa, incloent-hi ingressos, despeses, actius i passius.

Anàlisi financera:

Generació d’estats financers com el balanç general, compte de resultats i estat de flux d’efectiu, per obtenir una visió clara de la salut financera de l’empresa i poder identificar tendències, àrees de millora i oportunitats per al creixement.

Assessorament financer estratègic:

Orientació estratègica en matèria financera, ajudant l’empresa a prendre decisions informades sobre inversions, finançament i estratègies de creixement.

Implementació de sistemes comptables:

Orientació en la selecció i implementació de sistemes comptables i programari de gestió financera per automatitzar processos i millorar l’eficiència.

ASSESSORAMENT FISCAL

Assessorament per al compliment a les obligacions fiscals de la seva empresa o negoci i optimització de la seva situació fiscal per minimitzar la càrrega tributària d’acord amb les lleis i regulacions fiscals vigents.

Compliment tributari:

Preparació i presentació de les declaracions d’impostos, com ara l’IRPF, IVA i impost de societats.

Planificació fiscal:

Assessorament per optimitzar la seva situació fiscal, identificant estratègies legals per minimitzar la càrrega tributària i maximitzar el rendiment financer.

Assistència davant d’inspeccions fiscals:

Preparació i presentació de la documentació necessària en cas d’inspecció, així com presentació de reclamacions davant l’Administració.

Optimització de deduccions i gestió d'ajuts:

Identificació d’oportunitats per aprofitar deduccions fiscals i ajuts que permetin reduir la càrrega tributària de la seva activitat.

ASSESSORAMENT JURIDIC

El nostre equip legal li proporcionarà l’orientació i l’assessorament legal que necessiti en diferents àmbits, tant particular com relacionat amb la seva activitat empresarial o professional.

Elaboració de contractes i documents legals:

Redacció i revisió de contractes, acords i altres documents legals per garantir que reflecteixin els interessos i objectius del nostre client i compleixin amb les lleis aplicables.

Reclamacions i resolució de disputes:

Representació en procediments judicials o administratius.

Dret laboral:

Assessorament en qüestions laborals, com contractes, acomiadaments, acords sindicals, discriminació laboral i compliment de la normativa laboral.

Dret mercantil:

Assessorament en l’àmbit de les activitats comercials i empresarials, com constitució de Societats, modificacions estatutàries, ampliacions i reduccions de capital, fusions i dissolució de societats civils i mercantils.

TRÀNSIT

Servei d’assistència i gestió de tràmits relacionats amb vehicles. Contacti amb el nostre departament de trànsit si necessita realitzar alguna de les següents gestions:

Transferència de vehicles:

Ens encarreguem dels tràmits amb la DGT de la transferència de vehicles tant d’ús particular com industrial.

Duplicats de documents:

Obtenció de duplicats de documents importants relacionats amb vehicles, com targetes de circulació, permisos de circulació i fitxes tècniques.

Canvi de domicili:

Actualització de l’ adreça registrada en els documents del vehicle quan un conductor canvia de domicili.

Baixes temporals i definitives:

Gestió de la baixa temporal o definitiva d’un vehicle quan ja no està en ús, evitant així responsabilitats fiscals o legals addicionals.

HERÈNCIES

El procés de gestió d’una herència comporta una sèrie de passes legals i administratives que poden ser complicades per als particulars. Contacti amb nosaltres i li proporcionarem l’orientació i l’assessorament que necessiti per ajudar-lo amb tots els tràmits:

Obtenció del certificat de defunció:

Document oficial que confirma la mort de l’individu.

Identificació dels hereus i beneficiaris:

Revisió del testament (si existeix) i identificació d’hereus intestats (sense testament).

Presentació d'impostos:

Declarar i pagar els impostos relacionats amb l’herència, com l’impost sobre successions i donacions, si és aplicable a la jurisdicció corresponent.

Distribució d'actius:

Distribuir els actius d’acord amb les disposicions del testament o les lleis de successió aplicables. Això pot incloure la transferència de béns immobles, la distribució d’ efectiu i el lliurament de béns personals als hereus.
Ves al contingut